Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Inroductie nieuwe leden

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Bericht Geplaatst: 30 dec 2013, 12:43 
Beheerder

Dit gedeelte is bedoeld als introductieruimte voor nieuw aangemelde leden, als ze zich daartoe geroepen voelen. Wees beleefd en geniet van elkaars aanwezigheid.

Lichtjesdick

Profiel  

Bericht Geplaatst: 31 dec 2015, 12:23 

Hallo allemaal,

na een tweetal jaar rondgesnuffeld te hebben op diverse fora over "dansende lichtjes" ga ik er uiteindelijk zelf ook een opstellen. Het leek me dan wel zo passend om me even kort voor te stellen, voordat ik een hoop vragen ga stellen. En die heb ik ondertussen wel. Je zou bijna denken dat met alle info die te vinden is het allemaal wat makkelijker wordt.

Enfin, ik ben Frans Gesell, woon in Bosschenhoofd. Mijn grootste passies zijn fotografie en reizen, bij voorkeur ook nog eens samen te doen.. Een indruk van een deel van onze reizen is te vinden op http://www.fraco.nl . Op fotografisch gebied gaat mijn voorkeur uit naar natuur-, wildlife-, en landschappen. Verder geef ik eendaagse cursussen waarin men kan leren om beter te fotograferen. Ik heb ook een kleine thuisstudio waar ik wat productfotografie doe. Verder ben ik een paar keer per week in de sportschool te vinden.

Dick, respect voor je dat je het forum nog zolang in de lucht houd. Hopelijk kan ik er wat meer activiteit in krijgen met m'n vragen... Ik sluit me daarbij aan bij Henkdieseltank.

Groeten,

Frans

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Forumoverzicht » Inroductie nieuwe leden